به گزارش "ورزش سه"، همان طور که ریکاردو ساپینتو به صراحت اعلام کرد، او بعد از تغییر مدیر عامل در باشگاه استقلال در صبحت هایی که با مصطفی آجرلو داشت، می خواست تهران را ترک کند و موضوع قرارداد هم برای او موضوع با اهمیتی نبود، اما مدیر عامل سابق باشگاه استقلال از او خواست به قرارداد خود با استقلال پایبند باشد و با ادامه حضور استقلال را به قهرمانی در لیگ برتر برساند. در ادامه سرمربی تیم استقلال در نشستی که با علی فتح الله زاده برگزار کرد، بر حفظ تمامی اعضای کادر خود در همه بخش ها تاکید کرد و این شرط مورد موافقت مدیر عامل جدید باشگاه استقلال قرار گرفت.

این بدین معنی است در روزهای آینده کادر تیم ساپینتودر همه بخش ها چه فنی چه غیر فنی دستخوش تغییر نخواهد شد و تیم با کادر فنی در بخش فنی، تدارکات، پزشکی و ... به کار خود ادامه می دهد.  هر چند با توجه به تغییر مدیر عامل در باشگاه استقلال تغییر در بدنه مدیریتی باشگاه اجتناب ناپذیر است، بطوریکه در روزهای اخیر شاهد حضور علی امیری، مدیر عامل سابق باشگاه نساجی در باشگاه استقلال بودیم و گویی قرار است به عنوان معاون اجرایی در این باشگاه مشغول بکار شود.

استقلال جمعه هفته جاری در هفته دهم لیگ برتر میزبان آلومینیوم اراک است. تیمی که در هفته نهم بازی ها با هدایت مهدی رحمتی ارایه گر بازی خوبی در برابر مس کرمان بود و با دو گل قائد رحمتی و نقی زده به برتری رسید.