به گزارش "ورزش سه"، ایوب بهتاج، امروز در محل باشگاه تراکتور واقع در مجموعه اقتصادی-ورزشی بنیان دیزل، نشست خبری با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار کرد. بخش های مهم این نشست خبری را در ادامه بخوانید:

همه تیم‌ها برای قهرمانی بسته شده‌اند
هر 16 تیم برای قهرمانی بسته شده اند. مگر می شود از تیمی بپرسی که دوست دارید قهرمان شوید و بگویند نه! همه تلاش می کنند و برای قهرمانی بسیج شده‌اند. تراکتور هم این گونه است. همین نفت که چند هفته خوب نتیجه نگرفته بود، 8 امتیاز در جدول دارد. همه برای کسب بهترین نتیجه آمده اند و در لیگ بهترین نتیجه، قهرمانی است. هرکس نسبت به توان خودش تلاش می کند و هیچ تیمی را نمی توانید پیدا کنید که بگوید ما برای دورهمی آمده ایم.

در مورد ارقام با شفافیت صحبت می‌کنیم
ما جزو 7-8 تیم دوم لیگ در زمینه هزینه در این فصل هستیم. این را من از هیئت رئیسه استعلام گرفته و می گویم. هیچ ابایی از گفتن هزینه ها نداریم چون از بیت‌المال خرج نمی شود و با نظر هیئت مدیره و از جیب یک شخص هزینه ها را پرداخت می کنیم. ما نه از دولت پول گرفتیم و نه از بیت المال؛ به همین دلیل شفاف در مورد ارقام قرارداد صحبت می‌کنیم.


از نظر سخت افزاری باید هر روز پیشرفت کنیم
روز به روز باید از نظر سخت افزاری پیشرفت کنیم. الان بحث هتلینگ را در اختیار داریم. سالن بدنسازی و رستوران را در همین باشگاه داریم. در مورد زمین های تمرین هم که مشخص است و صحبت نمی کنم. یکی از همین تیم های بزرگ، به دنبال قراردادی بود که برای خود زمین تمرین داشته باشد. ما باید سخت‌افزار و برنامه قدرتمند را در همه رده‌های سنی داشته باشیم.

ورزش بانوان را در هیئت رئیسه مطرح می‌کنیم
بحث ورزش بانوان را در هیئت مدیره مطرح خواهیم کرد. چرا که این در زمینه اخذ مجوز حرفه‌ای این مورد اجبار است و یکی از اهداف ما این است که مجوز حرفه‌ای را دریافت کنیم و برای آن هر کاری لازم باشد انجام می دهیم.

مشکلی بابت پنجره نقل و انتقالاتی نداریم
پیش از شروع فصل برای اینکه مشکلی در ثبت قراردادها نداشته باشیم، با مواردی که بود تسویه انجام شد و اینک پنجره باز است و بدهی خاصی که باعث بسته شدن پنجره شود، نداریم. البته در گذر زمان طبیعی است که موارد مالی باشد ولی مشکل خاصی نیست.