هم تیمی سابق لیونل مسی از این بازیکن حمایت کرد.

سسک فابرگاس معتقد است لیونل مسی منتقدانش را به زودی ساکت خواهد کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دیپورتیوو، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه پاری سن ژرمن در تابستان امسال با جدایی از بارسلونا به پارک دو پرنس آمد اما هنوز نتوانسته است در تیم جدیدش بدرخشد. این بازیکن در دیدار حساس هفته گذشته تیمش مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان، به کیلیان ام باپه پاس گل داد اما نتوانست ضربه پنالتی اش را وارد دروازه کند تا انتقادها از این بازیکن یک بار دیگر اوج بگیرد. با این وجود سسک فابرگاس، هم تیمی سابق لیونل مسی از این بازیکن دفاع کرد و گفت:

چیزهایی که خواندم نشان می دهد افرادی که این مطالب را نوشته اند، بازی مسی مقابل رئال مادرید را ندیده اند. مسی بدون این که ستاره باشد، نمایش خوبی از خود به جای گذاشت.  او در نیمه اول پاسی به ام باپه داد که هیچ یک از 21 بازیکن دیگر حاضر در زمین توانایی ارسال آن را نداشتند. او یک پنالتی را از دست داد. خب که چی؟ قضاوت کردن او به این خاطر به نظرم مسخره است. به خاطر دارم که در سال اول حضور لوئیز انریکه در بارسلونا نیز از مسی انتقادات زیادی می شد اما بعد بارسلونا فاتح سه گانه شد و حالا اتفاقی مشابه ممکن است بیافتد. درک می کنم که آنها باید داستان هایشان را بفروشند اما در حال صحبت در مورد بازیکنی هستیم که می تواند در چند ثانیه کاری کند که حرف هایتان را بخورید. در مورد مسی باید همیشه مراقب باشید. او کارهای زیادی خواهد کرد.

او در مورد احتمال پیوستن ام باپه به رئال مادرید و تقویت حریف بارسلونا نیز گفت:

زندگی همین است. رئال مادرید زمانی کریستیانو رونالدو را داشت اما بارسلونا دست از کسب عناوین قهرمانی بر نداشت. بازیکن بزرگی به تیم رقیب می رود اما ژاوی نیز بازیکنان با استعداد جوان زیادی دارد. بارسا در دستان توانایی است.