به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان پس از شش فصل حضور متوالی در لیگ برتر که در برخی از فصول نظیر سال حضور اسکوچیچ موفق به کسب نتایج خیره‌کننده‌ای هم شده، حالا در لیگ بیست و دوم با تصمیماتی که مدیران این باشگاه ریشه‌دار فوتبال ایران اتخاذ کرده‌اند، در آستانه سقوط قرار گرفته است.
این تیم از 9 مسابقه قبلی تنها یک برد مقابل هوادار کسب کرده و با 6 باخت و 2 مساوی در رتبه انتهایی جدول رده‌بندی مسابقات جای گرفته تا در فصلی که شاهد لیگی کاملا رقابتی هستیم و تیم‌های منسجمی در مسابقات حضور دارند طلایی پوشان آبادانی از همین حالا یکی از تیم‌هایی باشند که با ادامه شرایط موجود سقوط‌شان قطعی خواهد بود.
کریمی که در پایان هفته ششم جایگزین رضا پرکاس شد هنوز نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد و از 9 امتیاز ممکن در سه بازی اخیر تنها موفق به کسب یک امتیاز شده تا در میان هواداران آبادانی شرایط باثباتی نداشته باشد.
این مربی با تجربه اما برای اینکه با همین شرایط به تعطیلات نرود دو بازی دیگر پیش رو دارد؛ دو دیداری که مقابل تیم‌های رده دوازدهم و چهاردهم جدول رده بندی برگزار خواهد شد و بهترین فرصت در اختیار کریمی قرار دارد تا با امتیاز گرفتن از این دو مسابقه کاملا 6 امتیازی خودش و تیمش را از بحران نجات بدهد و با شرایط خوبی به تعطیلات برای بازسازی هر چه بیشتر تیم بروند.
در شروع این چالش روز آینده از ساعت 17 شاگردان کریمی در کرمان میهمان مس خواهند بود که این تیم هم برای کسب سه امتیاز مسابقه به شدت تحت فشار است. باید دید کدام مربی از این نبرد سخت بیرون با سربلندی بیرون خواهد آمد؛ فرزاد حسین خانی جوان یا فیروز کریمی با کوله‌باری از تجربه.