به گزارش ورزش سه، شاگردان قربان بردیف در این مسابقه خیلی زود روی یک بی‌نظمی دفاعی غافلگیر شدند و گل اول این بازی توسط عیسی مرادی وارد دروازه سرخپوشان شد.

در ادامه فرار الویس کامسوبا، وینگر استرالیایی سپاهان و دفع توپ محمدرضا اخباری در بیرون از محوطه جریمه، قرمزپوشان را خیلی زود 10 نفره کرد تا شرایط سختی در ورزشگاه نقش جهان در انتظار آنها باشد. تراکتور در ادامه این نیمه هم گل سوم را دریافت کرد و این انتظار وجود داشت که آنها در نیمه دوم نیز سر و شکلی تسلیمی داشته باشند.

با این حال تراکتور با ورود کاوه رضایی به میدان، بازی را خیلی با روحیه آغاز کرد و در نیمه دوم دو بار دروازه سپاهان را گشود؛ دو گلی که نگرانی‌ها را وارد اردوی طلایی‌پوشان کرد اما در نهایت این سپاهان بود که با اتکا به یک یار بیشتر و خسته شدن بازیکنان حریف، چهارمین گل را هم در این بازی پر ماجرا به ثمر رساند.

با این حال تراکتور تیمی نشان داد که مثل بازی‌های قبلی علاقه‌مند به فوتبال تهاجمی و در اختیار داشتن توپ و گلزنی است و شاید اگر اسکواد بهتری در اختیار قربان بردیف بود، آنها امروز در جمع مدعیان لیگ حضور داشتند. البته شکست ۴-۲ مقابل سپاهان در روزی که آنها بیش از ۷۰ دقیقه 10 نفره بازی کردند، نتیجه چندان ضعیفی برای این تیم محبوب شمال غرب محسوب نمی‌شود.

شاگردان بردیف هفته آینده در خانه پذیرای ملوان خواهند بود و دوست دارند لیگ را قبل از تعطیلات با اخبار خوش به پایان برسانند.