به گزارش "ورزش سه"، استقلال پیش از حضور ساپینتو در راس کادر فنی تیم، جوان ها خوبی به خدمت گرفت. امید حامدی فر، حسین زواره ای و ... بازیکنانی که پیش تر در لیگ برتر شاهد هنرنمایی آنها بوده ایم. حسین زواره ای چند هفته ای است که مصدوم شده اما امید حامدی فر در تمرینات تیم استقلال یکی از آماده ترین بازیکنان است و منتظر اعلام ساپینتو است، تا درخط میانی استقلال خودی نشان دهد.

سرمربی تیم استقلال منتظر یک فرصت است، همان طور که به رضا میرزایی در ترکیب ثابت استقلال در دیدار با ذوب آهن بازی داد، به جوان هایی چون امید حامدی فر هم میدان دهد. او که از نزدیک شاهد تلاش همه بازیکنانش در تمرینات است، گاهی به سراغ جوان ها می رود تا به آنها دلگرمی دهد. می رود که به آنها بگوید تلاششان را در تمرین می بیند و منتظر یک فرصت است تا جا را برای آنها باز کند.

استقلال این فصل  پرمهره و در همه خطوط با بازیکن با کیفیت روبه‌رو است و این دست ریکاردو ساپینتو را برای چینش باز گذشته است. ریکاردو ساپینتو که بعد از رفتن مصطفی آجرلو دچار شوک شده بود، با حمایت های صورت گرفته از سوی علی فتح الله زاده دوباره به تنظیمات کارخانه برگشته  و با همان روحیه پرشور و شاد تمرینات استقلال پیش از دیدار با آلومینیوم اراک را پشت سر گذاشته است. فردا محرومیت او به پایان می رسد و از بازی با هوادار می تواند به نیمکت استقلال برگردد.