کاپیتان سیتیزن‌ها زننده یکی از گل‌های تیمش در بازی امروز بود. 

ایلکای گوندوعان می‌گوید به یاد ندارد منچسترسیتی در بازی‌های اخیر تا این حد دچار مشکل شده باشد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC،‌ آنتونیو کونته و تیمش با سبک مبتنی بر ضد حمله خود، کار را در ورزشگاه اتحاد برای صدرنشین لیگ برتر سخت کرده و در نهایت با برتری ۳-۲ آنجا را ترک کردند. گوندوعان در مصاحبه پس از بازی گفت:

ما قبل از بازی روی این تاکید داشتیم که باید مراقب ضد حملات حریف پس از توپ لو دادن‌مان باشیم. احساس می‌کنم در هر سه گل، از آن‌ها دعوت کردیم که دروازه ما را باز کنند. خیلی راحت توپ را از دست می‌دادیم. (پس از گل تساوی بخش) احساس کردیم که از باخت گریختیم. اگر کل بازی را در نظر بگیرید، ما شایسته برنده شدن بودیم ولی فوتبال گاهی جنون انگیز است و ما امروز به سادگی مرتکب اشتباه می‌شدیم. حریف هم در زدن ضربات پایانی بی رحم ظاهر شد. 

کار خیلی سخت به نظر نمی‌رسید چون حریف بسیار نزدیک به دروازه خودش دفاع می‌کرد. ما در برخی از لحظات بازی، توپ را خیلی خوب به گردش در آوردیم. ما به اندازه کافی برای گلزنی کردن فرصت ساختیم؛ ولی توپ را لو می‌دادیم و من مدت‌ها ندیده بودم که تیم ما اینقدر به حریف موقعیت بدهد. 

راه بلندی (تا قهرمانی) باقی مانده است و اگر ما قبلا این را نمی‌دانستیم، حالا می‌دانیم. حالا باید برای هفته‌های پیش رو تلاش زیادی انجام بدهیم.