به گزارش "ورزش سه"، دیدار استقلال و آلومینیوم به مانند سایر مسابقات این روزهای لیگ برتر، بدون حضور تماشاگران برگزار شد و کانون هواداران آبی‌پوشان برای پر کردن جای خالی طرفداران خود، از پرچم های بزرگی استفاده کردند.

در این مسابقه، یازده استقلالی سابق عضو تیم آلومینیوم بودند. مهدی رحمتی به عنوان یکی از چهره های مهم و اسبق آبی‌ها در کنار محمد نوازی، حنیف عمران‌زاده و اشکان نامداری از اعضای کادرفنی این تیم بودند که برابر استقلال صف‌آرایی کردند.

در پایان دیدار و پس از برگزاری نشست خبری، مهدی رحمتی در سکوت و تاریکی استادیوم آزادی در حال عبور از ورزشگاه بود که مورد تشویق لیدرهای استقلالی حاضر در آنجا قرار گرفت و سرمربی آلومینیوم نیز برای تشکر به سمت آنها رفت.

در ادامه نیز استقلالی‌های انگشت شمار حاضر در استادیوم از کاپیتان اسبق تیمشان که با لباس آبی قهرمانی لیگ و جام حذفی را به دست آورده بود، درخواست عکس سلفی کردند که رحمتی نیز به این خواسته آنها پاسخ مثبت داد و در تاریکی ورزشگاه آزادی با آنها عکس یادگاری گرفت.

هنگام عبور رحمتی از عرض استادیوم آزادی، او باز هم مورد تشویق لیدرهای استقلالی قرار گرفت و در نهایت سرمربی آلومینیوم ورزشگاه را ترک کرد.