به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مینی کمپ های تیم ملی موسوم به اردوی ارزیابی فنی، امروز نیز بازیکنانی با نظر کارلوس کی روش در آکادمی ملی فوتبال جمع شدند و تمرینات هم در سالن و هم در زمین چمن برگزار شد و بازیکنان زیر نظر کادرفنی مشغول انجام کارهای تاکتیکی شدند.

صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از جمله نفراتی هستند که در لیست جدید کارلوس کی روش حضور داشتند. 2 مدافع جوان استقلال که در سمت راست و چپ بازی می کنند، برای شرکت در این اردوی بازیابی دعوت شده اند.

این اتفاق در حالی رخ داده که با وجود حضور ثابت جلالی در دیدار برابر سنگال، اما این بازیکن در سه دیدار از چهار بازی گذشته آبی ها، کار را از روی نیمکت آغاز کرده است و حتی در بازی روز گذشته مقابل آلومینیوم نیز از دقیقه 89 وارد زمین مسابقه شد.

وضعیت حردانی نیز بهتر از جلالی نیست. او در 2 دیدار برابر فولاد و آلومینیوم اصلا به میدان نرفت و در بازی با گل گهر از دقیقه 72 و جدال برابر ذوب آهن نیز بین 2 نیمه پای به زمین مسابقه گذاشت.

با وجود اینکه در هفته های اخیر، ریکاردو ساپینتو خیلی کم از حردانی و جلالی استفاده کرده، اما هموطن او یعنی کارلوس کی روش اعتماد بیشتری به این 2 بازیکن داشته و آنها را به اردوی تیم ملی فراخوانده است.

باید دید با اعلام فهرست نهایی و 26 نفره تیم ملی برای حضور در جام جهانی، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی می توانند نظر مثبت کارلوس کی روش را به دست آورده و راهی قطر شوند یا خیر. آنها تنها 2 فرصت را پیش رو دارند: ابتدا دیدار با هوادار و سپس سوپر جام مقابل نساجی.