به گزارش "ورزش سه"، بعد از بازی نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان که با تساوی بدون خاتمه یافت، تیم جنوبی فوتبال ایران یک اتفاق عجیب را تجربه کرد! اکثر بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان دچار سرماخوردگی شده‌اند و در تمرین امروز حضور نیافتند و فقط 5 بازیکن در محل تمرین حاضر بودند.

اتفاق عجیب این ماجرا جایی است که نفت مسجدسلیمان از مدتها قبل پزشک ندارد؛ در زمان سرمربیگری نفراتی مثل مهدی تارتار، مجتبی حسینی، فراز کمالوند و... هم نفتی ها با مشکل نداشتن پزشک مواجه بودند و حالا این مساله به رضا مهاجری رسیده است. در شرایطی که اکثر بازیکنان حال جسمانی مناسبی ندارند، پزشک هم در این تیم نیست که به مداوای بازیکنان بپردازد.

از این رو رضا مهاجری، سرمربی نفت مسجدسلیمان تصمیم به تعطیلی تمرینات تیم خود گرفت. بازیکنانی که امروز به محل تمرین رفته بودند، با نظر سرمربی نفت مرخص شدند و فردا نیز تمرین مسجدسلیمانی‌ها تعطیل اعلام شده است.

نداشتن پزشکی اتفاقی است که هیچ کدام از تیم های ایران به غیر از نفت مسجدسلیمان با آن روبه‌رو نیستند و به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه باید فکری به حال این مساله کنند.

گفتنی است؛ نفت مسجدسلیمان با کسب امتیاز در رفسنجان شرایط بهتری از نظر روحی پیدا کرده و شاگردان مهاجری باید با انگیزه بهتری مقابل ذوب‌آهن به میدان بروند اما حالا با توجه به شیوع سرماخوردگی وضعیت نفرات مشخص نیست.