در این فصل از رقابت های لیگ برتر ایران با سلسله مطالب گل شمار لیگ برتر به بررسی و تحلیل تعداد و نحوه به ثمر رسیدن گل های لیگ برتر می پردازیم...

در این فصل از رقابت های لیگ برتر ایران با سلسله مطالب گل شمار لیگ برتر به بررسی و تحلیل تعداد و نحوه به ثمر رسیدن گل های لیگ برتر می پردازیم...

در این مطلب گل های هفته دهم لیگ بیست و دوم را تشریح می کنیم.

به گزارش طرفداری،‌ در هفته نهم رقابت های لیگ برتر مجموعا 15 گل در 8 بازی به ثمر رسید. از 15 گلی که در این هفته به ثمر رسیده 6 تای آن با ضربات سر بوده است.

گل شمار هفته دهم رقابت های لیگ برتر

نکات گل های به ثمر رسیده در هفته دهم رقابت های لیگ برتر:

  • در 15 دقیقه پایانی نیمه اول بیشترین تعداد گل ها به ثمر رسیده است
  • اکثر گل ها توپ ها به قسمت راست دروازه وارد شده است

 

  • بازی جذاب هفته؛ جدال بردیف و مورایس!

در این هفته از رقابت های لیگ برتر تعداد بالایی از گل ها با ضربات سر به ثمر رسید و بخش قابل توجهی از آن در بازی تیم های سپاهان و تراکتور به ثمر رسید. نکته قابل توجه این دیدار اخراج محمدرضا اخباری در نیمه اول بود که برای مهار یک موقعیت تک به تک از محوطه به بیرون آمد و کارت قرمز را به جان خرید اما تنها دقایقی پس از اخراج اخباری،‌ رامین رضاییان از همان منطقه با یک ضربه کاشته دروازه تراکتور را باز کرد تا عملا تلاش های اخباری برای جلوگیری از دریافت گل دوم کاملا بی فایده شود. این بازی با نتیجه 4-2 به سود شاگردان موراس به پایان رسید و گل های زیبایی هم در‌ آن به ثمر رسید.

در این بازی دو گل از گل های سپاهان توسط عیسی مرادی بازیکن جوان این تیم به ثمر رسید،‌ بازیکنی که پیش از این بسیاری از فوتبال دوستان نام او را نشنیده بودند.

بیشتر بخوانید:‌

آنالیز گل های لیگ؛ تمامی گل ها در حصار محوطه جریمه! + اینفوگرافی

آنالیز گل های لیگ، هفته چهارم؛ کم گل! + اینفوگرافیگ

آنالیز گل های لیگ جدید؛ هفته پرگل! + اینفوگرافی

آنالیز گل های لیگ جدید؛ برتری راست پاها در گلزنی + اینفوگرافی

آنالیز گل های لیگ، هفته هشتم؛ نیمی از گل ها در یک بازی!

آنالیز گل های لیگ، هفته نهم؛ بدون گل در 15 دقیقه پایانی نیمه اول!