سرمربی بارسلونا طبق انتظار از عملکرد شاگردانش مقابل والنسیا رضایت دارد. 

ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار والنسیا - بارسلونا شرکت کرد. 

طرفداری - موندو دپورتیوو | بارسلونا در چارچوب هفته بیست و پنجم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و در پایان موفق شد میزبانش را با نتیجه قاطعانه 4-1 شکست بدهد. ژاوی، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی حاضر شد و در خصوص عملکرد شاگردانش صحبت کرد.

نیمه اول خیلی خوب بود اما پس از آن اذیت شدیم. بازی بی نقصی نبود اما در مجموع توانستیم از استادیومی که بازی کردن در آن بسیار دشوار است، 3 امتیاز را کسب کنیم. می دانستیم که چگونه باید در قامت یک تیم رقابتی ظاهر شویم و مقابل فشار والنسیا ایستادگی کنیم. در فوتبال، "فضا" برای حمله کردن است و حالا درک بسیار بهتری نسبت به این موضوع داریم. نیمه اول به معنای وافعی کلمه خارق العاده بود؛ نیمه دوم فقط خوب بود. از عملکرد بچه ها راضی هستم اما باید در نیمه دوم آرامش بیشتری به خرج می دادیم. بازی برابر تیم های خوزه بوردالاس کار سختی است. 

این طور احساس می کنم که مقابل ناپولی از بازی امروز بهتر بودیم.  

بازی کردن آرائوخو؟ من شخصا از او خواستم که بازی کند چون واقعا به رونالد نیاز داشتیم. علاوه بر این از اریک (گارسیا) خواستیم برای یک نیمه هم که شده درد را تحمل کند. فرنکی (دی یونگ) نیز کمی ناراحتی داشت. خوشحالم که چنین بازیکنانی در تیم دارم. سرجینیو دست در حال حاضر فرم خیلی خوبی دارد. وقتی به بارسا آمدم او در فرم خوبی قرار نداشت اما حالا هم در کار با توپ و هم بدون توپ عالی کار می کند. در این تیم همه در حال پیشرفت هستنند. امیدوارم نیکو، پدری و گاوی شادی زیادی برای ما و هواداران به ارمغان بیاورند؛ دوست دارم آنها پایشان را از مثلث من، اینیستا و بوسکتس نیز فراتر بگذارند. 

استعدادی بزرگتر از پدری در جهان وجود ندارد. باید از این پسر مراقبت کنیم، او تنها 19 سال دارد. پدری استثنایی است، به کارهایی که انجام می دهد نگاه کنید، نحوه چرخش هایش، زمان بندی و حضور در موقعیت های متفاوت. داشتن او در این تیم فوق العاده است. او به تیم ما توانایی نگه داشتن جریان بازی را می دهد و آرامش را برای هم تیمی هایش به ارمغان می آورد؛ حالا هم که گل می زند. این بازیکن بسیار درخشان است. 

تاثیر VAR؟ کارکرد آن پیچیده است، یک روز به تیم شما سود می رساند و یک روز دیگر سودی در کار نیست.