به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای کریستیانو رونالدو در اولدترافورد چندان مساعد نیست و این ستاره ۳۷ ساله در طول این فصل معمولا در ترکیب ثابت جایی نداشته است. در مدت اخیر بارها شایعاتی در مورد احتمال جدایی رونالدو مطرح شده و البته هنوز هیچ تیمی به صورت رسمی برای خرید این بازیکن بزرگ اقدام نکرده است. حالا روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا، در مورد رویای این باشگاه برای جذب مجدد کریستیانو رونالدو، ستاره سابق اسپورتینگ لیسبون صحبت کرده و البته مدعی شد آنها از منابع مالی لازم برای توافق با او برخوردار نیست. 

روبن آموریم گفت: "رونالدو یک بازیکن بزرگ است که البته در حال حاضر بازیکن منچستریونایتد محسوب می شود. من به این سوال به همان روشی پاسخ خواهم داد که جواب بسیاری از روزنامه نگاران در پرتغال، هنگام پرسیدن این پرسش را داده ام.

رونالدو در این مقطع بازیکن منچستریونایتد است. همه در باشگاه اسپورتینگ لیسبون رویای بازگشت کریستیانو را در سر دارند، اما ما منابع مالی لازم برای پرداخت دستمزد این بازیکن نداریم. فکر می کنم او در منچستر خوشحال است و فقط موضوع این است که بازی نمی کند، بنابراین این تنها مشکل او محسوب می شود."