به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهمترین صحنه‌های نیمه اول دیدار بارسلونا و بایرن مونیخ، پنالتی بود که ابتدا داور برای میزبان گرفت و سپس به کمک VAR آن را رد کرد. این تصمیم آنتونی تیلور با اعتراض شدید اعضای تیم بارسلونا و هواداران این تیم همراه بود؛ اندک هواداران بایرن که در گوشه‌ای از ورزشگاه حضور داشتند به همراه اعضای این تیم، تنها افراد خوشحال از این تصمیم بودند و بابت آن برای داور دست زدند.

در حالی که شاگردان ژاوی تلاش می کردند تا اختلاف دو گل را پیش از پایان نیمه اول به حداقل برسانند، داور در دقیقه 44 آنها را تا آستانه رسیدن به این هدف پیش برد. در این صحنه دی لیخت برای ممانعت از گلزنی لواندوفسکی، تعادل او را داخل محوطه جریمه بهم زد. تیلور ابتدا به نشانه پنالتی در سوت خود دمیده و یک کارت زرد هم به بازیکن بایرن نشان داد. او اما چند ثانیه بعد تصمیم گرفت، از VAR کمک بگیرد.

بعد از اینکه جملاتی در بی‌سیم بین تیلور و داوران VAR انجام گرفت، خود او سراغ مانیتور کنار زمین رفت. در چنین لحظاتی معمولا خلاف تصمیمات داور را شاهد هستیم که این بار هم چنین شد. تیلور کنار زمین برای لحظاتی به صحنه آهسته نگاه دوباره انداخت و تصمیم دوباره او لغو تصمیمات قبلی بود. داور 44 ساله انگیسی بعد از بازبینی صحنه، لغو پنالتی را اعلام و کارت زرد به دی لیخت را هم پس گرفت.

این تصمیم داور بازی با واکنش متفاوت هواداران دو تیم همراه بود. دوست‌داران بارسا با انتشار تصاویری از صحنه یاد شده، معتقد هستند که داور پنالتی مسلم آنها را نگرفت و بایرنی ها، تیلور را بابت تصمیم شجاعانه‌اش تحسین می کنند.