به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی که سابقه قهرمانی با استقلال خوزستان در لیگ برتر را به عنوان مربی در کارنامه دارد، اکنون در بازگشت دوباره به نیمکت این تیم هدف بزرگی را دنبال می‌کند. او امیدوار است این تیم با کسب نتایج مدنظر در پایان فصل پیش‌رو سهمیه صعود به لیگ برتر را به خود اختصاص دهد.

در آستانه بازی با صدرنشین لیگ آزادگان، پورموسوی، درباره شرایط تیمش این‌طور توضیح می‌دهد: هفته گذشته تیمم غافلگیر شد. با این حال شاید از جهاتی بتوانم بگویم از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم. آنها دو گلی را که عقب افتادیم به خوبی جبران کردند و نشان دادند که با شکست بیگانه هستند. این مهمترین موضوعی است که در ذهن بازیکنانم قرار دارد. اما از نتیجه و روند بازی به طور قطع رضایت ندارم. نباید اینچنین به حریف اجازه دهیم که شرایط بازی را تحت تاثیر قرار دهد و انرژی بیشتری از ما بگیرد.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به شرایط تیمش گفت: در خیلی از بازی‌ها شایسته برد بودیم اما از هدف دور شدیم. با این حال یک ماراتن بزرگ پیش روی ما قرار دارد. 24 بازی  و 72 امتیاز دست نخورده باقی مانده است. لیگ پرماجرایی است و بیشتر بازیکنان ما هم از تجربه کافی برای حضور در این رقابت‌ها برخوردار هستند. مسلما در هر بازی به دنبال بهترین اتفاق خواهیم بود تا در نهایت به هدف بزرگ خودمان در مسیر صعود دست پیدا کنیم.

پورموسوی، درباره بازی فردا مقابل شمس آذر نیز گفت: آنها هفته‌ها در صدر جدول حضور داشتند و با نمایشی که از این تیم دیده‌ام، شایسته حضور در بالای جدول هستند. با این حال ما استقلال خوزستان هستیم. تیمی ریشه‌دار که در این فصل بالاترین توان را برای صعود به کار خواهد گرفت. باید در تک تک دقایق بازی روی برنامه‌ریزی کار را دنبال کنیم و به دنبال این باشیم تا اتفاقات بازی قبلی برای ما تکرار نشود و غافلگیر نشویم. کار سختی قطعا در زمین حریف خواهیم داشت اما هدف اصلی ما کسب سه امتیاز است. مقابل تیمی قرار می‌گیریم که نمایش هجومی خصوصا در خانه دارد و این باعث خواهد شد تا امیدوار باشیم تا یکی از زیباترین بازی‌های فصل را شاهد باشیم. به بازیکنان تیمم ایمان دارم و مطمئنا قادر خواهیم بود با تمرکز و انرژی بالا به هدف اصلی خودمان در مسیر کسب نتیجه در این بازی دست پیدا کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در واکنش به اتفاقات داوری گفت: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران باید قدردان عملکرد بازیکنان و اعضای  استقلال خوزستان باشند. تیمی که در این فصل و طی 10 بازی اتفاقات داوری و اشتباهاتی هم در بازی‌هایش شکل گرفت اما هیچ وقت اعتراضی نداشته و به داوران احترام گذاشته است. در بازی شهرداری آستارا که پنالتی ثانیه پایانی ما رد شد همه دیدند چه اتفاقی افتاد اما معترض نشدیم. وقتی می‌گوییم استقلال خوزستان هستیم یعنی باید به تمامی اتفاقات توجه کنیم تا شان باشگاه حفظ شود. مطمئن هستم بازیکنان من قادر خواهند بود در زمین به حق خود دست پیدا کنند و نگرانی بابت این موضوع نداریم. برای داور دیدار مقابل شمس آذر هم بهترین آرزوها را داریم و امیدوارم با تمرکز و عدالت کار را دنبال کند.

پورموسوی در پایان گفت: بازیکنان خوبی داریم. در تمامی خطوط به آنها ایمان داریم. حتی نفراتی که شاید بنا به سلیقه در بازی‌ها ذخیره می‌شوند از بهترین‌های لیگ هستند و خیلی از تیم‌ها آرزوی آنها را دارند. با این پتانسیل بالا، باید با تمام تمرکز و کیفیت در مسیر دستیابی به هدف پیش برویم و مطمئنم که اتفاقات خوبی در انتظار استقلال خوزستان و هواداران خونگرم ما خواهد بود. در لیگ برتر جای خالی ما کاملا احساس می‌شود. باید از مدیران باشگاه که در تمامی بخش‌ها حامی ما بوده‌اند نیز تشکر کنم و مطمئنا در پایان فصل همه ما در کنار هم شاهد صعود خواهیم بود.