به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه تابستان امسال تصمیم گرفت پس از 12 سال به ازدواجش با شکیرا که یکی از معروف‌ترین خواننده‌های دنیاست خاتمه دهد. درگیری بین این دو نفر بر سر حق حضانت دو فرزند پسری که دارند، به معضلی جدی تبدیل شده بود.  همچنین گفته می‌شد که یک دعوای حقوقی بر سر نحوه تقسیم اموال و درآمد مشترکی که آنها در طول این سال‌های زندگی مشترک با هم به دست آورده بودند، در جریان است. 

این اختلافات اما باعث نشده تا پیکه ارتباطش با خانواده شکیرا را قطع کند. اخیرا ویلیام مباراک، پدر شکیرا، در بیمارستانی در شهر بارسلونا بستری است و گفته می شود اکنون شرایط باثباتی دارد و خطر رفع شده است. یکی از کسانی که در روزهای اخیر در بیمارستان حاضر بوده و پیگیر وضعیت پدر شکیرا بوده، کسی نیست جز جرارد پیکه که این حرکت او با استقبال خانواده شکیرا روبرو شده است. 

نیدیا دل کارمن ریپول، مادر شکیرا، امروز در محوطه بیمارستان و در مصاحبه ای کوتاه با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در مورد پیکه گفت:«واضح است که مشکلی با جرارد نداریم و او عضوی از خانواده ما خواهند ماند.»

 علی‌رغم مشکلاتی که بین پیکه و شکیرا وجود دارد و اختلافی که آنها بر سر حضانت فرزندانشان دارند، علاقه پیکه به پدرشوهرش همچنان پابرجاست و او نگران تمام اتفاقاتی است که برای او می افتد. این علاقه البته متقابل است. 

همچنین از نیدیا دل کارمن سوال شد که آیا شکیرا این یکشنبه کنار پدرش در بیمارستان بود یا خیر و پاسخ او مثبت بود. شکیرا در واقع هر روز برای آگاهی از سلامت پدر 91 ساله‌اش، به بیمارستان می رود.