به گزارش "ورزش سه"، ملوان که هفته گذشته بعد از چند نتیجه ناموفق برابر تراکتور و در خانه حریف به یک تساوی ارزشمند دست یافت، اکنون امیدوار است مقابل فولاد خوزستان نیز کار را با یک نتیجه مناسب به پایان برساند.

مهران احمدی هافبک جوان ملوان در آستانه این بازی  با اشاره به تساوی ارزشمند تیمش برابر تراکتور گفت: مقابل تراکتور بازی خیلی خوبی انجام دادیم و به نسبت بازی‌های قبل پخته‌تر بازی کردیم. با توجه به اینکه تیم ما تازه به لیگ برتر آمده طبیعی بود که چند هفته اولیه کمی از نظر تجربی برای ما سخت بود. اشتباهات فردی باعث شد و کم تجربگی باعث شد نتایج خوبی را از دست بدهیم.

وی با اشاره به شرایطی که کادرفنی این تیم دنبال می‌کند گفت: در انزلی همه ملوان و مازیار زارع را دوست دارند. منتهی مراتب او به دلیل تعصبی که دارد حتی با وجود تجربه کم تیم، از نتایج راضی نبود و از سوی خودش تحت فشار روانی ذهنی قرار داشت. ما به خودمان و سرمربی تیم اعتقاد داریم و مطمئن هستیم نتایج بهتری کسب می‌کنیم.
احمدی در پایان درباره دیدار معوقه تیمش مقابل فولاد خوزستان و انگیزه اش برای برتری در این بازی گفت: بازی مقابل فولاد از اهمیت زیادی برخورددار و نتیجه این مسابقه برای هر دو تیم حیاتی است. به هر حال تیم آنها هزینه زیادی انجام داده و خودش را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کرده است. ما تمام سعی خودمان را انجام می‌دهیم تا در بازی خانگی موفق باشیم.