استقلال به عنوان قهرمان لیگ برتر و نساجی به عنوان قهرمان جام حذفی به دنبال اولین جامشان در فصل جدید هستند و باید دید برنده دوئل ریکاردو ساپینتو و حمید مطهری، چه کسی خواهد بود.

استقلال در هفته های گذشته عملکرد خوبی داشته و روند مثبتی را طی می کند. آبی ها در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارند و آخرین بازی خود در لیگ برتر را نیز برنده شده اند تا با روحیه مضاعفی به مصاف حریف خود بروند.

در سمت مقابل نیز نساجی و حمید مطهری با پشت سر گذاشتن شکست سنگین سه بر صفر برابر آلومینیوم، پای به این دیدار خواهند گذاشت. آنها در هفته های قبل تر، موفق به شکست گل گهر و فولاد شده بودند و در لیگ برتر نیز ششم هستند.
 

 ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، علیرضا ابراهیمی، صابر حردانی، علی شجاعی، امیر مهدی جانملکی، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، رضا جعفری، محمد شریفی، کریم اسلامی.

بازی سوپر جام فوتبال کشور، فصل ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
چهارشنبه: ۱۱/۰۸/۱۴۰۱ ؛ ساعت: ۱۶:۰۰ 
ورزشگاه: شهید باهنر کرمان /  بدون تماشاگر 

گروه داوری: بیژن حیدری / کمک ها: محمدرضا منصوری – عسگر محمدی ؛ داور چهارم: مرتضی منصوریان / ناظر: بهرام مهرپیما

دقایق حساس:

دقیقه ۷: ارسال خوب جعفر سلمانی به روی دروازه، با ضربه سر ارسلان مطهری همراه شد که این توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴: حرکت انفرادی ارسلان مطهری با پاس خوب او به مهدی قایدی همراه شد اما علیرضا حقیقی با یک واکنش مناسب به قایدی اجازه گلزنی نداد.

دقیقه ۲۶: علیرضا حقیقی با یک سیو دیدنی مانع گل شدن ضربه زیبای مهدی قایدی شد.

دقیقه ۴۱: مهرداد عبدی با پاسی دیدنی عبدالکریم اسلامی را با دروازه استقلال تک به تک کرد اما سیدحسین حسینی اجازه گلزنی به مهاجم نساجی را نداد.

گل استقلال

استقلال یک - نساجی صفر(دقیقه ۵۰): روی ارسال کرنر مهدی‎‌پور، ارسلان مطهری با یک ضربه سر زیبا دروازه نساجی را باز کرد.

به روز رسانی می‌شود ...