به گزارش "ورزش سه"، امروز و فردا شاهد آخرین هفته رقابت های لیگ برتر انگلیس پیش از شروع جام جهانی هستیم؛ در واقع بازیکنان حاضر در این لیگ و البته سایر لیگ های معتبر اروپایی فقط یک هفته برای ملحق شدن به تیم های ملی خود و آمادگی جهت حضور در جام جهانی فرصت دارند.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس امروز دو تیم تاتنهام و لیدز یونایتد به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این بازی سراسر جذاب و پرهیجان با نتیجه 4-3 به سود تیم لندنی خاتمه یافت تا شاگردان آنتونیو کونته به یک برد ارزشمند و شیرین دست پیدا کنند.

به جز جذابیت بالایی مسابقه امروز بین دو تیم تاتنهام و لیدز، این جدال بسیار پر برخورد هم دنبال شد و اوج آن هم اخراج ستاره آمریکایی لیدز یونایتد یعنی تایلر آدامز بود. هافبک دفاعی 23 ساله لیدز در دقایق 71 و 87 دو کارت زرد از داور مسابقه، میشل سالیسبری دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد تا به این شکل به استقبال جام جهانی رفته باشد.

گفتنی است تیم ملی آمریکا در گروه B رقابت های جام جهانی قطر با تیم های ایران، انگلیس و ولز همگروه است و به احتمال قریب به یقین تایلر آدامز یکی از کلیدی ترین بازیکنان این تیم در این تورنمنت خواهد بود.