در آخرین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر، استقلال در استادیوم آزادی میزبان فجرسپاسی است. تیم شیرازی به دلیل حضور در دسته یک، پس از ۸ سال یکبار دیگر به تهران بازگشته است و شاگردان کلانتری امیدوار به خلق یک شگفتی هستند.

این دیدار تحت تأثیر غیبت دو مدافع شاخص استقلال قرار گرفته است. سیاوش یزدانی و حسین مرادمند دو بازیکن آبی پوشان هستند که به دلیل اعزام به خدمت سربازی، نمی توانند در این مسابقه حضور پیدا کنند و حضور آنها برای ادامه فصل نامشخص است.

اطلاعات بازی

تورنمنت: لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس؛ هفته نوزدهم

تاریخ و ساعت: چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹

مکان: تهران - ورزشگاه آزادی

داوران: رضا عادل – علیرضا ایلدروم – حسن انتظاری – امیر سامان سلطانی

ترکیب استقلال:  حسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، عزیزبک آمانوف، صالح حردانی، جعفر سلمانی، حسین حسین زاده، کوین یامگا، رودی ژستد

ترکیب فجر:  ایمان صادقی، محمد قنبری، علی مولایی، رضا علیاری، حمید نعمتی، احمدرضا زنده روح، دانیال کردستانی، یوسف وکیا، اتابک زارعی، فرزان دانا، محمد کاظمی

لحظات حساس:

دقیقه ۲: استقلال روی یک ضدحمله سریع صاحب موقعیت بسیار خوبی شد. پاس عالی حسین زاده در شرایطی استثنایی به کوین یامگا رسید که ضربه بغل پای این بازیکن به وسط دروازه زد شد و ایمان صادقی به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۷: امیرحسین حسین زاده پس از یک استپ سینه در پشت محوطه جریمه، با یک شوت خطرناک دروازه فجر را تهدید کرد که توپ از کنار تیرک به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: در دقایقی که استقلال مالکیت بازی را در دست داشت، یک موقعیت دیگر را به دست آورد. ارسال حردانی به روی دروازه نصیب ژستد شد که ضربه سر این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: شلیک راه دور و دیدنی عزیزبک آمانوف با پای چپ را ایمان صادقی از گوشه دروازه بیرون کشید.