به گزارش "ورزش سه"، دومین روز مرحله گروهی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا امروز (سه‌شنبه 24 آبان) با سیزده مسابقه در دو زمین ساحلی شهر بندرعباس پیگیری می‌شود.

در نهمین دیدار امروز که از ساعت 15 در زمین اصلی مسابقات شروع شد، تیم‌های قطر یک (شریف یونس – احمد تیجان) و چین دو (یان وی ونگ – چائو وی جو) به مصاف یکدیگر رفتند که بسیار مورد توجه علاقمندان به والیبال ساحلی قرار گرفت و حدود 700 تماشاگر آن را نظاره‌گر بودند.

در این دیدار تیم سوم المپیک 2020 توکیو به مصاف چین رفت و پس از دو ست تلاش دو تیم، قطری‌ها با امتیازهای 21 بر 16 و 23 بر 21 فاتح این میدان شدند.

ست نخست این مسابقه در امتیاز 13 بر 12 به سود قطر، بدلیل اعتراض تیجان دقایقی متوقف شد اما پس از بررسی نتیجه از سوی ناظر داوری تایید و مسابقه ادامه یافت.

در دیگر مسابقه همزمان که دهمین دیدار امروز این رقابت‌ها بود، عمان یک (هود الجلبوبی – مازین الهشمی) با هند (نارش تامپرا و کریشنا راجو مودونوری) روبرو شد.

عمانی‌ها با امتیازهای 21 بر 14 و 21 بر 15 حریف خود را شکست دادند و به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست یافتند. عمان یک در روز نخست مسابقات مغلوب ایران سه شده بود.