به گزارش "ورزش سه"، سعید غلامعلی بیگی یکی از بازیکنان چند پسته فوتبال ایران است؛ بازیکنی که در هفته های گذشته لیگ برتر در پست دفاع راست نساجی به میدان رفت، توانایی بازی در پست های دیگر مثل دفاع چپ، هافبک وسط و وینگر را هم دارد و این اتفاق را تجربه هم کرده است! البته که بیگی خودش با این موضوع مشکلی ندارد و می گوید هرجا مربیان بخواهند به میدان می رود.

با گذشت چند روز از شروع تمرینات نساجی در تعطیلی لیگ برتر غلامعلی بیگی در گفت و گو با خبرنگار ما صحبت های جالبی را انجام داد. او درباره وضعیت نساجی گفت: خداراشکر اوضاع خوبی داریم. بعد از دیدار سوپرجام مقابل استقلال چند روز استراحت کردیم و بعد یکی از اولین تیم هایی بودیم که تمرینات را شروع کردیم. تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و در ادامه بازی های دوستانه نیز خواهیم داشت. فکر می کنم برنامه تمرینی مناسبی در نظر گرفته شده تا شرایط خوب خود را از دست ندهیم و انشاالله لیگ را در آینده پرقدرت تر شروع کنیم.

بیگی که امسال به عنوان مدافع راست در نساجی بازی می کند، درباره اضافه شدن احمد موسوی که او نیز دفاع راست است، تاکید کرد: من به نوعی با همه بازیکنان نساجی هم پستی هستم! فکر می کنم در همه پست ها بازی کرده ام و حتی دروازه بان هم می توانم باشم!(باخنده) جدا از این مسائل اما احمد موسوی بازیکن بزرگی است که در تیم های خوبی حضور داشته است. من و احمد در امیدهای استقلال همبازی بودیم و حضورش در نساجی را به فال نیک می گیرم. امیدوارم با اضافه شدن موسوی و تجربه ای که دارد، نساجی نتایج بهتری را به دست بیاورد.

بیگی با اشاره به جام جهانی قطر تاکید کرد: فکر می کنم جام جهانی امسال یک تورنمنت خاص باشد. تیم ها بدون آماده سازی وارد مسابقات می شوند و این از معدود جام هایی است که در آن شاهد چنین اتفاقاتی هستیم. امیدوارم مسابقات خوبی را شاهد باشیم.

او در پاسخ به این پرسش که تیم و ستاره مورد علاقه ات کیست، گفت: من همیشه مسی را دوست داشتم و فکر می کنم امسال ستاره شود. البته برزیل تیم قدرتمندی دارد و شانس این تیم برای قهرمانی در جام جهانی زیاد است.