کارلوس کی روش در تمجیدش از تیم ملی آمریکا نیز طعنه‌ای به آن‌ها زد

کارلوس کی روش در آستانه بازی حساس مقابل آمریکا، تعریف‌های زیادی از این تیم انجام داد.

طرفداری | در هفته پایانی مرحله گروهی جام جهانی 2022، ایران و آمریکا در گروه B جدال مستقیمی برای صعود از گروه خواهند داشت. آمریکا برای صعود محکوم به پیروزی است اما ایران با یک تساوی هم احتمالا صعود خواهد کرد. قسمت‌هایی از نشست خبری کارلوس کی روش پیش از مسابقه حساس با آمریکا را می‌خوانید.

  • هماهنگی و انسجام آمریکا:

آمریکا منسجم‌ترین تیم گروه است و سه‌شنبه شب مسابقه خاصی با آن‌ها داریم. بدون شک آن‌ها در دو بازی اخیر، بهترین نمایش‌ها را در این گروه داشتند. آمریکا تیمی عالی است که با بازیکنان شاغل در فوتبال اروپا، فوتبال مدرنی بازی می‌کنند. ما همه با نهایت احترام مقابل آمریکا بازی خواهیم کرد. من پیش‌تر این شانس را داشتم تا به پیشرفت فوتبال آمریکا کمک کنم. در واقع آن‌ها از «ساکر» به «فوتبال» ارتقا یافته‌اند و فوتبال بازی می‌کنند. 

  • واکنش مشابه به پرسش‌های مرتبط به سیاست: 

امیدوارم همه ما از تورنمنت‌های بعد این را آموخته باشیم که ماموریت ما در تورنمنت‌ها، سرگرم و شاد کردن مردم حداقل برای نود دقیقه است. ما برای تمام مسائل حقوق بشری سراسر دنیا، از جمله کودکانی که تیراندازی‌های داخل مدرسه می‌میرند، ابراز همبستگی می‌کنیم اما در جام جهانی هستیم تا لبخند را به لبان مردم بیاوریم. 

تکمیل می‌شود...