فیلیپه کوتینیو معتقد است استیون جرارد جاه طلبی های بزرگی دارد و از حضور در استون ویلا خوشحال است.

فیلیپه کوتینیو، هافبک برزیلی استون ویلا که به صورت قرضی از بارسلونا به این تیم پیوسته است، در مصاحبه با ESPN در مورد پیوستن به بارسلونا، بازگشت به لیگ برتر و استیون جرارد صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از اسپورت، فیلیپه کوتینیو در این مصاحبه در مورد این که از انتقال به بارسلونا پشیمان است یا خیر، گفت:

نه، در بعضی از لحظات باید تصمیماتی بگیرید و یکی از بزرگ ترین رویاهای من بازی در بارسلونا بود. در آن لحظه من تصمیم گرفتم که آن تصمیم را بگیرم اما با عشق، احترام و قدردانی زیادی نسبت به لیورپول و دوستی هایی که آنجا داشتم، این تصمیم را گرفتم. من در آن لحظه باید تصمیمی می گرفتم و از آن پشیمان نیستم.

کوتینیو در مورد بازگشت به لیگ برتر انگلیس گفت:

خیلی خوشحالم. بازگشت به اینجا و بازی دوباره در لیگ برتر انگلیس آرزوی من بود. این شانس را دارم و خیلی خوشحالم. این چیزی است که من می خواهم. هر روز کار می کنم تا خوب بازی کنم و نتایج خوبی برای باشگاهی که در آن بازی می کنم، به دست بیاورم.

کوتینیو طرفدار بزرگ سرمربی خود، استیون جرارد است. در این مورد گفت:

همیشه به شدت او را تحسین می کردم. برای من این یک افتخار بود که با او توافق کردم. اکنون با حضور او به عنوان سرمربی و با تجربه ای که دارد، تمرینات سخت و طاقت فرسا بوده است. او جاه طلبی های بزرگی دارد، من از حضور در آنجا خوشحالم و امیدوارم بتوانم به انتظارات پاسخ دهم و به تیم در راه رسیدن به اهدافمان کمک کنم.