نکته جالب توجه در ۱۹بازی قبلی برگزار شده استقلال در فصل جاری لیگ برتر این است که این تیم تاکنون دروازه همه رقبایش را گشوده غیر از سه تیم!

استقلال در حال حاضر با ۲۹ گل زده در جدول رده بندی لیگ برتر بهترین خط حمله مسابقات را همراه با مس رفسنجان در اختیار دارد. با این توضیح که ۳ گل استقلال، بعد از تغییر نتیجه این تیم برابر گل گهر ثبت شد. در حقیقت استقلال تا کنون ۲۶ گل در جریان بازی وارد دروازه حریفانش کرده است. به جز گل گهر تنها دو تیم برابر آبی ها دروازه شان بسته مانده است.

دیدار رفت تیم‌های استقلال و نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی و در حضور پنج هزار تماشاگر این تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا تیم مازندرانی یکی از معدود تیم هایی باشد که توانسته دروازه‌اش را مقابل بهترین تیم این فصل لیگ برتر(تا اینجا) بسته نگه دارد.

ساکت الهامی که در بازی رفت به دلیل محرومیت انضباطی قادر به همراهی تیمش از کنار زمین نبود در بازی برگشت و در شرایطی که این تیم بیرون از خانه خودش(در مشهد) میزبان استقلال است امید های زیادی دارد تا بتواند بار دیگر دروازه اش را مقابل استقلال بسته نگه دارد.

ناگفته نماند؛ رودی ژستد یکی از دو مهاجم خارجی استقلال در این فصل تنها دو بار موفق به گلزنی شده که یکی از آن دو گل را در دیدار مقابل شهرخودرو و در مشهد به ثمر رسانده است. از این رو استادیوم امام رضا مشهد می تواند فرصت دوباره ای برای مهاجم فرانسوی استقلال باشد تا دروازه نساجی را که در این فصل از استقلال گل نخورده باز کند.