به گزارش ''ورزش سه''، منصوره سادات هاشمی، نایب رئیس  زنان  در هیئت فوتبال استان تهران است که بیش از ۱۳ سال در این سمت فعالیت می‌کند، حالا بعد از عزل رسمی شهره موسوی از حضور در هیئت رئیسه فدراسیون، از نام خانم هاشمی به عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های نایب رئیسی زنان یاد می‌شود. 

خانم هاشمی که در مقطع کارشناسی در رشته‌ی علوم قرآن و حقوق قضایی تحصیل کرده است و کارشناسی ارشد خود را در رشته‌ی علوم حدیث کسب کرده است، از سال ۸۸ تاکنون به عنوان نایب رئیس زنان در هیئت فوتبال استان تهران فعالیت می‌کند. 

بر اساس شنیده‌ها، هاشمی نظر مثبت معاون وزیر ورزش، مریم کاظمی‌پور را برای نشستن بر صندلی نایب رئیسی را جلب کرده است و بر این اساس گزینه‌ی پیشنهادی وزارت ورزش به مهدی تاج برای نایب رئیسی زنان، منصوره سادات هاشمی است. 

در این بین البته نام چند چهره‌ی شاخص دیگر برای نایب رئیسی زنان فدراسیون فوتبال مطرح شده است که از شاخص ترین آنها می‌توان به نام فریده شجاعی، همسر منصور پورحیدری اسطوره سابق باشگاه استقلال اشاره کرد. شجاعی حدود ۴۰ سال است که فعالیت مستمری به عنوان مدیر زنان در رشته‌های مختلف از جمله بسکتبال داشته است.  

از دیگر نام‌های مطرح شده نیز، نام آشنای گلاره ناظمی، پر افتخارترین داور فوتبال و فوتسال زنان ایران است که علی رغم تجربه‌ی کمتر نسبت به فریده شجاعی، در طی سال‌های اخیر نظر مثبت اهالی فوتبال و فوتسال زنان را به خود جلب کرده است. 

باید دید که در نهایت طی روزهای آتی، تصمیم نهایی مهدی تاج برای انتخاب نایب رئیس زنان چه کسی خواهد بود.