تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان در حالی به مصاف هم خواهند رفت که دیدار رفت بازی 2 تیم در رفسنجان به تساوی 1-1 منجر شده است

در نیم فصل اول لیگ برتر تیم های استقلال، مس رفسنجان، آلومینیوم اراک، هوادار و پدیده تنها تیم هایی بوده اند که در نیم فصل اول برابر پرسپولیس بازنده نبوده اند.

 به گزارش طرفداری، پرسپولیس با تیم های آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان در نیم فصل دوم بازی کرده است و آلومینیوم اراک را شکست داده است و با تیم گل گهر سیرجان به تساوی رسیده است، در این میان گل گهر در هر 2 بازی رفت و برگشت را با پرسپولیس مساوی کرده است.

بنابراین در حال حاضر گل گهر، مس رفسنجان، استقلال، هوادار و پدیده تنها تیم هایی هستند که برابر پرسپولیس شکست نخورده اند، در این میان امکان دارد پرسپولیس برابر مس، استقلال، پدیده و هوادار برنده باشد اما تنها تیمی که برابر پرسپولیس به طور قطع هر 2 بازی رفت و برگشت را بدون باخت سپری کرده است، فعلا تیم گل گهر سیرجان است.

آیا مس رفسنجان، می تواند در بین تیم های بی شکست برابر پرسپولیس به گل گهر سیرجان بپیوندد؟ اگر آنها برابر پرسپولیس در تهران بازنده نباشند، به امیر قلعه نویی و شاگردانش در بین تیم های بی شکست برابر پرسپولیس اضافه خواهد شد.

مس رفسنجان اگر به پیروزی مقابل پرسپولیس برسد هم تنها تیمی است که 4 امتیاز در یک فصل از سرخپوشان گرفته است.