شاگردان محمد ربیعی به دنبال پیروزی مقابل پرسپولیس هستند

پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر میزبان مس رفسنجان است و امروز در حالی به مصاف این تیم می رود که شاگردان ربیعی تمام تلاششان را برای کسب اولین پیروزی مقابل پرسپولیس به کار خواهند گرفت.

به گزارش طرفداری، مس رفسنجان که به نظر می رسد با شروع نیم فصل دوم به روند خوب خود بازگشته درنهایت توانست خود را به رتبه چهارم لیگ برساند و حالا در اندیشه کسب سهمیه آسیایی است، البته اگر سهمیه ای برای لیگ قهرمانان در کار باشد. اما به جز این موضوع چه کسی است که نداند محمد ربیعی برای سبقت از یحیی گل محمدی چه انگیزه هایی دارد و تمام تلاشش را به کار می گیرد تا امروز مقابل پرسپولیس یحیی در ورزشگاه آزادی به پیروزی برسد.

نگاهی به سیستم و آرایش مس رفسنجان در فصل جاری نشان می دهد این تیم با سیستم 1-2-4-3 بازی می‌کند و به دنبال اجرای فوتبال مالکانه‌ای است. شاگردان ربیعی امروز مثل تمام بازی هایی که مقابل تیم های مدعی بازی می کنند، سعی دارند با پرس از جلو، نفوذ از کنال‌های کناری و سانتر از جناحین، روی دروازه پرسپولیس خلق موقعیت کنند.

تلاش این تیم ارائه یک بازی پرفشار و درگیرانه در میانه میدان است تا ارتباط هافبک‌ها و مهاجمین پرسپولیس را قطع کرده و مانع خلق موقعیت شوند. از سوی دیگر نیز قرار است در کمترین زمان ممکن توپ از خط دفاعی و هافبک برای مهاجمان خطرناک این تیم ارسال شود تا آن ها با استفاده از قدرت تکنیکی و تصمیم گیری خود راه دروازه پرسپولیس را پیدا کنند.

فراموش نکنیم مس رفسنجان خط حمله فوق العاده ای دارد و امروز آن ها تمام تلاششان را برای باز کردن دروازه احمد گوهری به کار خواهند گرفت. گادوین منشا با 11 گل زده، آقای گل فعلی لیگ و بهترین گلزن مس است، از این رو باید دید خط حمله مس رفسنجان در مصاف با خط دفاعی پرسپولیس چه عملکردی خواهد داشت.