به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی آرژانتین در جام 1986 -1990 با انتشار عکسی از لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین قهرمانی این تیم را تبریک گفت و از مجموعه این تیم تشکر کرد.
کارلوس بیلاردو که 44 سال پیش همراه با دیگو مارادون اخرین قهرمانی جام جهانی آلبی سلسته را در سال 1986 مکزیک را به دست آوده بود، در طی تمام این سال ها در انتظار کسب سومین قهرمانی کشورش و کسب ستاره سوم بود که این مهم در نهایت امروز با هدایت لیونل اسکالونی و رهبری مسی به سرانجام رسید.

بیلاردو در این پست کوتاه که با عکسی از مسی منتشر شده نوشته است:

"آنها او را خوشحال کردند؛ متشکرم"

او بدون شک اشاره دارد به بازیکنان تیم ملی آرژانتین در این جام که تمام تلاش خود را برای کاپیتان محبوبشان به کار بستند تا این نابغه بتواند کلکسیون افتخاراتش را تکمیل کند.

گفتنی است کارلوس بیلاردو در دو جام جهانی هدایت تیم ملی آرژانتین را در سال‌های 1986 و 1990 بر عهده داشت و توانست همراه با این تیم به یک عنوان قهرمانی در سال 1986 مکزیک و یک نایب‌قهرمانی در جام جهانی 1990 ایتالیا برسد و هنوز هم پرافتخارترین سرمربی طول تاریخ آرژانتین به شمار می‌آید.

همواره از بیلاردو به‌عنوان پدر معنوی مارادونا یادکرده‌اند و بدون شک او در زمره بزرگ‌ترین مربیان تاریخ فوتبال آرژانتین همراه با سزارمنوتی، مارچلو بیلسا و خوزه پکرمن قرار دارد و این در حالی است که از امشب به این فهرست نام اسکالونی اضافه خواهد شد.