به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران با دو باخت و یک برد به کار خود در جام جهانی 2022 پایان داد. در پایان این مسابقات بحث های زیادی در خصوص پاداش اهدا شده به اعضای این تیم مطرح بود که به گفته تاج، شاگردان کی روش در قطر فقط یک بار پاداش گرفتند.

رئیس فدراسیون فوتبال که میهمان شبکه ورزش بود در پاسخ به این سوال که برخی ها می گویند نتیجه به قدری درخشان نبود که اعضای تیم ملی و فدراسیون فوتبال پاداش بگیرند. نظر شما چیست؟ گفت: بازیکنان یک آیین نامه دارند. مقررات می گوید برد و مساوی یک مقدار پاداش دارد و باخت هم که هیچ. این قانون سال هاست که اجرا می شود.

او از بازی با ولز به عنوان تنها بازی تیم ملی در جام جهانی یاد کرد که همراه با پاداش برای اعضای تیم بود: در بازی با انگلستان نبردیم و پاداشی داده نشد. در بازی با ولز بردیم و پاداش پرداخت شد. در بازی با امریکا هم نبردیم و پاداشی هم ندادیم. این یک. یک پاداش صعود هم بازیکنان طلب داشتند که هنوز پرداخت نشده است.

منظور تاج از پاداش صعودی که هنوز اهدا نشده، حواله خودرویی است که خیلی بحث برانگیز بود. او البته بعد از پاسخ دادن به این سوال، کمی برافروخته شده و آن را بی ربط به موضوعی که قرار بود در موردش صحبت شود دانست.