به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الفیصلی عربستان که حریف فولاد ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است، طی دو هفته اخیر یک شکست و یک مساوی در کنار یک مسابقه معوقه داشت که این شرایط موجب شد آنها صدر جدول لیگ دسته اول را تحویل بدهند و وضعیت بحرانی پیدا کنند.

با این وجود تیم فوتبال الفیصلی در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم لیگ یک عربستان که در ورزشگاه ملک سلمان مقابل تیم الحازم قرار گرفت، توانست به یک برد ارزشمند برابر حریف رده سومی خود دست پیدا کند.

الفیصلی پس از دو مسابقه ناکامی در تلاش بود تا جدال حساس برابر الحازم را با برد پشت سر بگذارد، اما در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل تساوی را دریافت کرد تا در آستانه تساوی قرار بگیرد، اما سه دقیقه پس از آن توسط کاسیانو به گل رسید تا به هشتمین برد این فصل دست پیدا کند.

تیم فوتبال الفیصلی که باید روز چهاردهم بهمن‌ماه سال جاری در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا مقابل فولاد ایران قرار بگیرد، با کسب پیروزی ۳ بر ۲ مقابل الحازم، ۲۶ امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر نسبت به الاخدود اکنون صدرنشین رقابت‌های لیگ یک عربستان است.