به گزارش "ورزش سه" جرارد پیکه فوتبالیست مشهور اسپانیایی که اخیرا بازنشسته شده است در برنامه ای در شبکه های اجتماعی با اینفلوئنسر  ایباس یانوس ظاهر شد و در آن کامنت هایی را با لحنی نسبتا کنایه آمیز علیه تیم ملی مکزیک منتشر کرد. اتفاقی که مکزیکی‌ها اصلاً از آن خوششان نیامد تا حالا آنها از کانلو آلوارز بخواهند که بازیکن سابق بارسلونا را به جای لیونل مسی مورد هدف قرار بدهد!

* کانلو آلوارز و جنجال او با مسی در جام جهانی

پس از اینکه لئو مسی در ویدیویی خارج از فضای رسمی بعد از پیروزی برابر مکزیک در شرایطی دیده شد که پایش روی لباس مکزیک رفت،کانلو، بوکسور مشهور مکزیکی، با تهدید اسطوره فوتبال آرژانتین یک هرج و مرج کامل در شبکه های اجتماعی به پا کرد تا چند روز بعد مجبور شود از رفتارش عذرخواهی کند.

1784191

به همین دلیل، کانلو اکنون به عنوان مدافع هر چیزی که می تواند توهین به کشورش به نظر برسد، دیده می شود و حالا در شبکه های اجتماعی تگ شده است تا از او بخواهند پیکه را به جای مسی مورد نوازش قرار دهد.

اینها تنها بخشی از نظراتی است که در آنها از بوکسور گوادالاخارا خواستند بیرون بیاید و نام مکزیک را پس بگیرد؛ «هشتگ کانلو»، «کانلو آلوارز، شنیدی پیکه درباره تیم ملی چه گفت؟»، «کانلو همه چیز را برایت خراب می‌کند»، «خیلی مواظب باش پیکه، گونی سیب‌زمینی بعدی برای کانلو تو هستی؟»