به گزارش "ورزش سه"، ایمان عالمی، مربی هوادار، در کنفرانس خبری پیش از بازی با نساجی گفت: همین تیم قهرمان جام حذفی ایران شده است. جا دارد به مجموعه باشگاه نساجی تبریک بگویم. ای کاش آلودگی هوای تهران این مجال را می‌داد که هواداران این تیم از نزدیک شاهد بازی باشند. ما شناخت خوبی نسبت به این تیم داریم. تیم نساجی بازیکنان با تجربه و باکیفیتی در اختیار دارد‌. بازی سختی پیش رو داریم. این بازی می‌تواند یکی از بازی‌های با کیفیت لیگ باشد.

مربی هوادار در مورد تعطیلات لیگ گفت: ما مثل همه تیم‌ها در تعطیلات شروع خوبی داشتیم و امیدوار بودیم که نقاط ضعف و قوت‌مان را ترمیم کنیم که این اتفاق افتاد. به نظرم جام جهانی درس خیلی خوبی به همه داده است. 

عالمی در مورد داوری بازی با گل‌گهر گفت: این بازی که گذشته و نباید در موردش صحبت کنیم ولی داوری بدی نکردند و شاید یکی دو صحنه بود و ممکن است هر نیمکتی اعتراض کند و چیز خاصی نبود. ما هم بازی خوبی انجام دادیم و روی اشتباهات خط دفاعی گل خوردیم.

او در مورد اینکه آیا تصمیمی برای جذب بازیکن دارند یا خیر گفت: ما بازیکنان باکیفیتی داریم و بعد از این ۱۲ بازی قطعا بازیکنان توانسته‌اند شرایط را درک کنند و به نگرش مدنظر آقای الهامی رسیده‌اند. ما باید جلو رویم تا نیم فصل و بعد کادرفنی تصمیم بگیرد.

او در پایان گفت: باید تماشاچی باشد که کیفیت بازی‌ها بالاتر برود. در جام جهانی هم دیدیم که چه بازی‌هایی با چه کیفیتی برگزار شد. فکر می‌کنم لازم است که هواداران در ورزشگاه باشند.