به گزارش "ورزش سه"، کمک به بیماران بستری در بیمارستانهای شهر منچستر در آستانه کریسمس یکی از سنت‌های هر ساله باشگاه منچستریونایتد است. این سنت امسال هم ادامه داشت و چند نفر از ستاره‌های تیم مردان و زنان یونایتد با شرکت در این پروژه شخصا در روند آماده‌سازی هدیه‌ها فعالیت کردند.

1784247

تیم زنان منچستریونایتد با حضور در بیمارستان‌ها از بیماران عیادت کردند و ستاره‌های تیم مردان یونایتد هم با آماده‌سازی بسته‌های هدیه در این روند مشارکت داشتند. تصاویری که از دو ستاره یونایتد، مارکوس رشفورد و برونو فرناندز، در حال مشارکت در پروژه خیریه منتشر شد با استقبال زیادی مواجه شده است. کریستین اریکسن، دانی فان دبیک و داوید دخیا هم از دیگر ستاره‌های حاضر در این برنامه بودند.

1784248
1784254

ستاره‌های یونایتد همچنین پیامهای ویدیویی خطاب به بیماران بستری پر کرده و آنها را به همراه بسته‌های هدیه به بیمارستان کودکان شهر فرستادند. در بسته‌های آماده‌شده توسط رشفورد و دیگر ستاره‌ها پیراهن‌های باشگاه، شال‌گردن و کلاه‌هایی با آرم منچستریونایتد قرار داده می‌شد.

هری مگوایر به عنوان کاپیتان شیاطین سرخ درباره این پروژه خیریه با رسانه‌ها صحبت کرد و گفت:" حمایت کردن از جامعه محلی برای ما بازیکنان و کادر فنی منچستریونایتد یکی از مهم‌ترین کارها است به خصوص حالا که نزدیک به کریسمس هستیم. آرزوی سلامتی کردن و فرستادن بسته‌های هدیه به بیمارستان‌ها و خنده آوردن بر لب مردم برای ما در منچستریونایتد واقعا مهم و باارزش است".

1784250