به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و پیکان روز یکشنبه طی یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی رودرروی هم قرار می‌گیرند. بدون تردید نکته مهم این بازی رویارویی مجتبی حسینی با یحیی گل‌محمدی است.

گل‌محمدی و حسینی که رفاقت دیرینی با یکدیگر دارند، چند سالی است با ورود حسینی به عرصه سرمربیگری از هم جدا شده‌اند. حسینی در تیم‌های ذوب‌آهن، تراکتور و پرسپولیس چندین سال دستیار اول گل‌محمدی بود و خیلی‌ها او را مغز متفکر سرمربی کنونی سرخ‌پوشان می‌نامیدند. حسینی اما چند سالی است ترجیح داده به عنوان سرمربی در فوتبال فعالیت کند و البته که در این عرصه نیز موفقیت های خوبی را به دست آورده است.

با وجود اینکه این زوج فوتبالی روی نیمکت چند سالی است از هم جدا شده‌اند، اما دوستی آنها کماکان پابرجا است و به همین خاطر یک تقابل جذاب را روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی کنار زمین چمن خواهیم دید.

1784411

حسینی و گل‌محمدی در بازی یکشنبه اما برای چند ساعت هم که شده دوستی و رفاقت را کنار خواهند گذاشت و یک جنگ تمام عیار را تجربه می‌کنند. پرسپولیس بعد از تساوی در دربی، نفس استقلال را پشت سر خود در جدول رده بندی احساس می‌کند و به همین خاطر طرفداران این تیم انتظار یک پیروزی شیرین را مقابل پیکان دارند. این در حالی است که پیکان چند هفته‌ای است با بدشانسی مواجه شده و نتوانسته هیچ حریفی را شکست بدهد. به همین خاطر مجتبی حسینی تیمش را با تمام توان به زمین خواهد فرستاد تا بتواند با دست پُر زمین آزادی را ترک کند.

شرایط دو تیم و نیاز به موفقیت در این مسابقه باعث خواهد شد تا گل‌محمدی و حسینی یک دوئل ویژه را تجربه کنند. در عین حال تقابل نیروهای جوان پیکان با بازیکنان باتجربه و سرشناس پرسپولیس هم نکته مهمی است که در کنار تقابل حسینی و گل‌محمدی می‌توان به آن توجه کرد.