به گزارش "ورزش سه "، ملوان بندر انزلی علی‌رغم شروع ناامید کننده در فصل جاری، برای چهارمین هفته متوالی شکست ناپذیر باقی ماند. شاگردان مازیار زارع با تساوی مقابل میزبان خود مس رفسنجان یازده امتیازی شدند و در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

ایمان صادقی درباره‌ دیدار سخت تیمش مقابل مس به خبرنگار ما گفت: مس رفسنجان بازیکنان باکیفیت و سرمربی با دانشی در اختیار دارد، می‌دانستیم دیدار دشواری مقابل آنها پیش رو خواهیم داشت. هر دو تیم در این دیدار چند موقعیت صد در صد گلزنی داشتند. فشار مس در نیمه دوم تیم ما را ناچار به عقب نشینی کرد، آنها چند بخت گلزنی در دقایق پایانی داشتند اما خدا را شکر  توانستیم تفکرات و برنامه‌های آقای زارع  را به خوبی در زمین پیاده کنیم و با کسب یک امتیاز  با ارزش، به روند خوب خود در هفته های اخیر ادامه‌ دهیم.

او در خصوص عملکرد قابل قبولش در این دیدار گفت: در چند دیدار اخیر عملکرد خوب و تمرکز بالایی در فاز دفاعی و بسته نگه داشتن دروازه داشتیم. خدا را شاکرم با چند سیو روحیه بخش توانستم به وظایفم عمل کنم، امیدوارم در بازی های آینده نیز، با کلین شیت برای ملوان مثمرثمر باشم که این مهم با تلاش سایر بازیکنان و کادرفنی اتفاق خواهد افتاد.

1750107

یکی از بازیکنان خوب این روزهای ملوان درباره‌ شکست ناپذیری در چهار هفته اخیر و بهبود اوضاع این تیم در جدول گفت: ما پیش از این چهار هفته نیز، در اکثر بازی های فصل شرایط خوبی داشتیم و مستحق شکست نبودیم. اما مصدومیت پیاپی بازیکنان و بدشانسی در چند دیدار، مانع از کسب امتیاز شد. مثلا در مقابل گل‌گهر با گل به خودی در واپسین لحظات بازی، متحمل شکست شدیم یا در دیدار مقابل ذوب آهن با یک پنالتی اشتباه بازی را واگذار کردیم. اما حالا خوشحالم که به ثبات لازم رسیدیم. خدا را شکر در این چهار، پنج هفته اخیر، بچه‌ها شرایط روحی خوبی دارند. امیدوارم روند رو به رشد تیم ادامه داشته باشد و بتوانیم بهترین عملکرد را در هفته های آتی داشته باشیم.

صادقی در پایان افزود: هفته آینده باید مقابل دیگر تیم خوب استان کرمان قرار بگیریم که مطمئنا با یک عملکرد خوب می‌توانیم با امتیاز از زمین بازی خارج شویم.