به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهدی تارتار با وجود یک یار کمتر در زمین فولاد عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند و موفق شدند دروازه حریف را باز کنند و حتی به سه امتیاز هم نزدیک بودند اما در نهایت به یک امتیاز بسنده کردند.

ذوب آهن باتوجه به توقف مس رفسنجان، فرصت این را داشت تا با پیروزی مقابل فولاد، به جایگاه پنجم جدول صعود کند اما همین یک امتیاز نیز حکم پیروزی را برای سبزپوشان اصفهانی داشت چرا که آنها با این نتیجه یک رقیب مستقیم دیگر را هم کنار زدند و در جدول بالاتر ایستادند.

1784754

تیم تارتار که شاید چندان بازیکن ستاره و شناخته شده ای هم نداشته باشد، این فصل مقابل پرسپولیس، سپاهان، تراکتور، مس رفسنجان و فولاد به عنوان مدعیان قهرمانی و سهمیه شکست ناپذیر بوده تا تیمی سرسخت در فوتبال لیگ برتر لقب بگیرد.

جالب است بدانید مدافعان این تیم حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، محمد قریشی و آرمان قاسمی هستند که شاید در زمره خطوط دفاعی متوسط لیگ برتر لقب بگیرند اما با دریافت تنها 7 گل، جزو بهترین خطوط دفاعی بوده‌اند.

1784755

این تیم سبزپوش که این فصل نمایش‌های احترام برانگیزی را در فوتبال ایران ارائه کرده، حالا فرصت این را دارد تا در دو بازی باقی مانده مقابل صنعت نفت و هوادار شش امتیاز کسب کند و با حضور در نیمه بالای جدول، نیم فصل موفق خود را به سرانجام برساند.

عکسها: محمد احمدزاده