به گزارش “ورزش سه” مجتبی حسینی با حضور در کنفرانس خبری بعد از بازی با پرسپولیس مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: بازی خیلی دشوار و تاکتیکی‌ بود. فکر می‌کنم با توجه به شرایط جدول هر دو تیم به دنبال پیروزی در مسابقه بودند. تیم خوب پرسپولیس با روش خودش و ما هم با روش و بضاعتی که داشتیم. هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز بودند تا جای خود را در جدول بهتر کنند.

وی در ادامه گفت: اما به نظرم مساوی هم برای ما نتیجه‌ی بدی با توجه به جوانی پیکان نیست. فکر می‌کنم فوتبال خوبی بود و کسانی که دیدند لذت بردند. هر دو تیم فوتبال قوی انجام دادند و باید به هر دو تبریک بگویم. با توجه به اینکه زمین لغزنده بود اما هر دو تیم نمایش قوی داشتند و باید از بازیکنانم تشکر کنم که بازی گردن کلفت و هدفمند انجام دادند.

سرمربی پیکان در ادامه نظرش را درباره داور مسابقه اعلام کرد و گفت: باید از داور مسابقه تشکر کنم که قضاوت بی نقصی را انجام دادند. ان‌شالله که به جامعه داوری کمک کند که داورانی که استعداد دارند به مدارج بالا برسند.

حسینی در خصوص فرصت سوزی بازیکنان پیکان علی‌الخصوص در دقایق آخر بازی با پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد و گفت: هر دو تیم به دنبال برد بودند و هر تیم به روش خودش. ما با روش خودمان به دنبال برد بودیم و تیم پرسپولیس هم با توجه به کیفیت بازیکنانش به دنبال برد با روش خودش بود. به نظرم هر تیمی از موقعیتش بهتر استفاده می‌کرد، برنده بود. متاسفانه از موقعیتمان استفاده نکردیم.

سرمربی سپاهان درباره جدال هفته آینده با سپاهان گفت: تمرکزمان تا الان روی پرسپولیس بود. در چند روز آینده باید این تیم را خوب آنالیز کنیم. سپاهان قدرت سنتی در فوتبال ایران است. امیدوارم فوتبال خوبی باشد و نتیجه را فوتبال رقم بزند و حواشی تاثیرگذار نباشد.

1784889