به گزارش "ورزش سه"، استقلال در حالی نیمه اول دیدار مقابل صنعت نفت آبادان را با تساوی بدون گل پشت سر گذاشت که می‌توانست روی ضربات ایستگاهی بهتر عمل کند و نتیجه بگیرد، اما بی‌دقتی در ارسال‌ها و زدن ضربات آخر و همچنین دفع توپ دروازه‌بان و مدافعان زردپوش مانع از این اتفاق شد.

فرزین گروسیان، دروازه‌بان صنعت نفت که نیمه اول موفقیت‌آمیزی مقابل استقلال داشت و دروازه خود را بسته نگه داشت، در دقیقه ۲۲ ویژه‌ترین صحنه بازی را خلق کرد که روی یک ضربه آزاد اجازه نداد حمله آبی‌پوشان به نتیجه برسد.

استقلال در این دقیقه صاحب یک ضربه آزاد شد که مهدی مهدی‌پور با یک سانتر تند و تیز قصد داشت توپ را به بازیکنان آبی‌پوش در داخل محوطه جریمه برساند، اما گروسیان بالاتر از آنها و با خروج به موقع از دروازه، توپ را دفع کرد تا این حمله بی‌نتیجه بماند و شاگردان ساپینتو به گل نرسند.

گروسیان در زمان دفع ضربه ایستگاهی مهدی مهدی‌پور، در شرایطی این کار را انجام داد که روزبه چشمی و سیاوش یزدانی، دو بازیکن پیشتاخته و بلند قامت استقلال او را با دست گرفته و به نوعی محاصره کرده بودند تا نتواند بازیابی موفقی روی این توپ داشته باشد که البته فرزین آن را انجام داد.

1784919