به گزارش “ورزش سه”، مصاف بین تیم های استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در حالی از دقایقی پیش آغاز شد که تغییرات چشم گیری در ترکیب و ارنج آبی ها نسبت به بازی های گذشته دیده می شود.

مهمترین تغییراتی که ریکاردو ساپینتو در مقایسه با دربی در تیمش ایجاد کرده حضور سیاوش یزدانی به جای سیلوا و مهدی قایدی به جای جعفر سلمانی در ترکیب اولیه استقلالی ها است.

دیگر تفاوتی که البته این بار در سیستم بازی استقلال نسبت به شهراورد دیده می شود انتقال حردانی از سمت راست به چپ زمین برای نقش آفرینی است.

1784924

با وجود همه این تغییر و تحول ها اما همچنان برخی از بازیکنان نیمکت نشین این تیم از جمله محمد زبیر نیک نفس، آرمان رمضانی، سجاد شهباززاده و امیر علی صادقی فرصت بازی پیدا نکرده اند.

موضوعی که با توجه به عدم ثبات ترکیب مورد نظر ساپینتو و تغییرات مستمری که در چینش و سیستم تیمش ایجاد می کند، هرگز نمی تواند نکته نا امید کننده ای برای این بازیکنان باشد.

حال باید منتظر ماند و دید که در دقایق باقی مانده تا انتهای این بازی یا حتی رقابت های آینده آبی پوشان کدام یک از بازیکنان می توانند نظر سرمربی پرتغالی شان را برای حضور در تیم محبوبشان جلب کنند و آیا طوفان تغییرات ساپینتو بازیکنان بیشتری را هم در بر می گیرد یا خیر.