تاکیناردی معتقد است ولاهوویچ مانند خرید زمستانی ادگار داویدز از میلان، می تواند شرایط فصل یوونتوس را عوض کند. 

در شرایطی که باشگاه های اروپایی از جمله یوونتوس در پی شیوع ویروس کرونا شرایط مالی مساعدی ندارند، آندره آ آنیلی رئیس یوونتوس تصمیم گرفته 75 میلیون یورو برای خرید دوشان ولاهوویچ در ژانویه خرج کند و انتظار می رود ستاره صرب فیورنتینا شنبه در تست پزشکی یوونتوس حضور پیدا کند. آلسیو تاکیناردی، هافبک سابق یوونتوس در گفتگو با روزنامه لا استامپا در این مورد گفت:

ولاهوویچ در بین گزینه های یوونتوس تنها کسی بود که توانایی تغییر شرایط فصل را دارد. آندره آ آنیلی با این حرکت نشان داد نمی تواند چیزی به جز قهرمانی را تحمل کند و باید تیمش مدعی باشد. در غیر این صورت، سخت است چنین خرج هنگفتی را در ژانویه توضیح داد. انتظار می رفت یوونتوس در پایان فصل برای ولاهوویچ تلاش کند اما آنیلی با این خرید می خواست این پیام را برای همه بفرستد. آنیلی مانند خرید کریستیانو رونالدو با تمام توان وارد بازار شد. 

یوونتوس اخیرا افزایش سرمایه 400 میلیون یورویی را از اکسور دریافت کرد تا ضررهای کرونا را جبران کند: 

گلزنی ولاهوویچ تضمینی است. آخرین باری که خریدی دیدم که می توانست در ژانویه فصل را تغییر دهد، انتقال ادگار داویدز از میلان به یوونتوس بود. ولاهوویچ چیزهای زیادی به ترکیب یوونتوس اضافه می کند اما نه همه چیز. مهم تر از همه دیبالا است. او باید طی این 6 ماه توانایی های خود را ثابت کند و با حضور ولاهوویچ در کنارش، دیبالا بهانه ای نخواهد داشت. او یک مهاجم واقعی را در کنارش می بیند و باید بهتر از قبل کار کند.