مدافع راست بایرلورکوزن در رادار بایرن مونیخ قرار دارد. 

بایرن مونیخ می خواهد سمت راست خط دفاعش را تقویت کند و در این میان، یرمی فریمپونگ را زیر نظر دارد. 

طرفداری - اشپورت آینس | بایرن مونیخ به جذب یرمی فریمپونگ، مدافع راست 21 ساله و هلندی بایرلورکوزن علاقه مند است. خصوصیات این بازیکن و به خصوص توانایی هایش در فاز تهاجمی، با چیزی که یولیان ناگلزمان در ذهن دارد به شدت سازگار است. البته علاقه باواریایی ها به فریمپونگ هنوز جدی نیست و این بازیکن هنوز درمرحله ارزیابی قرار دارد. بایرن مونیخ به غیر از فریمپونگ، گزینه هایی مثل سرجینیو دست و ریدل باکو را نیز تحت نظر دارد و هنوز مذاکره ای میان نمایندگان مدافع هلندی و بایرن مونیخ صورت نگرفته، با این حال اگر بایرن مونیخ برای جذب یرمی فریمپونگ جدی باشد، خود بازیکن هرگز با انتقال به آلیانتس آرنا مخالفت نخواهد کرد.

هزینه این انتقال چیزی حدود 30 میلیون یورو برآورد می شود، مبلغی که شاید با توجه به شرایط موجود در بایرن مونیخ و اولویت های دیگر این تیم در بازار نقل و انتقالات، یک مانع برای انجام شدن این انتقال باشد. قرارداد فریمپونگ با بایرلورکوزن تا سال 2025 اعتبار دارد و به همین دلیل، شیرهای بای آرنا عجله و الزامی برای فروش او ندارند، مخصوصا با توجه به راهیابی احتمالیشان به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده. خود بازیکن در مصاحبه جدیدش در خصوص این اخبار این چنین گفته است:

من هیچ چیزی در این خصوص نشنیده ام. تمرکز من کاملا روی بایرلورکوزن است. 

یرمی فریمپونگ در فصل جاری 23 بازی برای بایرلورکوزن در بوندسلیگا انجام داده و توانسته 6 پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کند و 1 گل هم به ثمر برساند.