میلان مشکل خاصی با شرایط هافبک ساحل عاجی ندارد. 

پائولو مالدینی در خصوص برخی مسائل شفاف سازی کرده است.

طرفداری - مدیاست | میلان در لیگ قهرمانان اروپا بازگشت شیرینی را تجربه نکرد اما در سری آ و کوپا ایتالیا همچنان شانس قهرمانی دارد. پائولو مالدینی، مدیر فنی میلان در مصاحبه ای که پیش از بازی با اینتر انجام داد در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد؛ از شرایط کنونی روسونری تا شرایط بازیکنان مصدوم و خروجی های احتمالی. 

سال آینده باید بهتر باشیم

ما در دو بازی قبلی نتوانستیم به پیروزی برسیم، بازی هایی که روی کاغذ برای ما آسان به نظر می رسیدند. تا همین حالا هم رکوردهای خوبی داشته ایم و هدف این است که سال آینده بهتر از این کار کنیم. بی نقص نیستیم و به مانند دیگر تیم ها دچار افت می شویم. در کورس اسکودتو، هیچ تیمی تسلط کامل روی رقابت موجود ندارد. 

ابراهیموویچ 

وضعیت زلاتان؟ ایبرا یک برنده است، شاید این فصل بتوانیم دستاوردی داشته باشیم اما چنین اتفاقی به معنای این نخواهد بود که با او قطع همکاری خواهیم کرد. 

تقویت میلان 

در چه پست هایی به تقویت نیاز داریم؟ به نظرم همین حالا هم در بسیار از پست ها رقابت خوبی برقرار است، در حال حاضر زلاتان و کیائر را در اختیار نداریم و این باعث می شود که در برخی مسابقات به مشکل بخوریم، به خصوص بابت فقدان تجربه. عملکردمان در لیگ قهرمانان اروپا به ما نشان داد که باید در همه زمینه ها پیشرفت کنیم تا به یک تیم رقابتی تبدیل شویم. 

بارسلونا و کسیه 

علاقه بارسلونا به فرانک کسیه؟ از آنجایی که قرارداد او در تابستان به پایان می رسد و به هیچ توافقی برای تمدید قرارداد دست نیافته ایم، طبیعی است. موضعمان را تغییر نخواهیم داد، از طرف مالکان باشگاه دستورالعمل های مشخصی داریم که نمی توانیم آنها را زیرپا بگذاریم.