به گزارش "ورزش سه"، چیزی که در ابتدا عجیب و رویا به نظر می رسید، تحقق پیدا کرده است. کریستیانو رونالدو با عقد قراردادی 2 فصل و نیمه راهی النصر می شود. فوق ستاره پرتغالی به ماجراجویی هایش در آسیا و عربستان ادامه خواهد داد، مسئله ای که 3 ماه پیش مطرح کردن آن، یک جوک خنده دار به نظر می رسید.

روزنامه مارکا اسپانیا که به عنوان یکی از نخستین رسانه ها خبر پیوستن رونالدو به النصر را اعلام کرده بود، در گزارشی به تشریح این انتقال پرداخته است که در زیر می خوانیم:

قرارداد النصر با کریستیانو رونالدو رسمی خواهد شد. به گزارش مارکا، این بازیکن پرتغالی پیش از این قرارداد خود را با سعودی ها امضا کرده است.

1786489

بنا بر اطلاعات مارکا، زمینه های توافق میان کریستیانو رونالدو و النصر در نوامبر گذشته و در اواسط جام جهانی آغاز شد و اکنون انعقاد این قرارداد یک واقعیت است و النصر مهم ترین امضای تاریخ خود را رسمی می کند.

اولین خبر درباره دریافت پیشنهاد وسوسه انگیز تیمی از عربستان برای کریستیانو رونالدو، در 23 نوامبر منتشر شد. جام جهانی تازه شروع شده بود و رابطه بین CR7 و یونایتد از قبل قطع شده بود.

این پرتغالی به دنبال یک مقصد جدید بود و آنجا بود که پیشنهادی از عربستان به دست او رسید. قرارداد سرگیجه‌آور 200 میلیون یورویی، او را به پردرآمدترین فوتبالیست جهان تبدیل می‌کند و او این بار پیشنهاد بزرگ عربستان را می‌پذیرد، چیزی که تابستان گذشته رد کرده بود.

1786490

این بازیکن در هفته‌های اخیر به این موضوع فکر می‌کرده است، اما در نهایت آن را پذیرفت و آنطور که مارکا مطلع شده است، او 2 فصل و نیم به پروژه تیم عربستانی کمک می کند و به ازای هر فصل، مبلغ 200 میلیون یورو دریافت می کند.

این فوتبالیست تا ساعاتی دیگر به همراه نمایندگان این باشگاه راهی ریاض می شود. کریستیانو این یکشنبه یا دوشنبه قرارداد رسمی خود را امضا می کند. ماجراجویی عربستانی کریستیانو رونالدو در آستانه شروع شدن است.