به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حقدوست ستاره باتجربه تیم فوتبال پیکان که طی دو فصل گذشته یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های شاگردان مجتبی حسینی بوده، با بدشانسی بزرگی مواجه شده است.

حقدوست در جریان دیدار با سپاهان در برخوردی که با فرشاد احمدزاده هافبک این تیم داشت، مصدوم شد و نتوانست بازی را ادامه بدهد. بعد از این مسابقه با تصمیم کادر پزشکی از پای مصدوم او MRIگرفته و با‌ آمدن جواب آن مشخص شد که رباط صلیبی او دچار پارگی شده است.

حقدوست طی روزهای آینده با مشورت کادرپزشکی پیکان پیش پزشک جراح متخصص می‌رود تا اقدامات اولیه را برای جراحی روی زانوی خود انجام بدهد.

1787393

نکته قابل توجه درباره مصدومیت حقدوست در جریان بازی با سپاهان اعتراض مورایس سرمربی سپاهان به او بود؛ وقتی این هافبک روی زمین افتاده بود، مورایس با تصور اینکه حقدوست در حال تلف کردن وقت بازی است به او اعتراض کرد که این مساله واکنش نیمکت‌نشینان پیکان را نیز در پی داشت. حالا مشخص شده که حقدوست با مصدومیت شدیدی در آن صحنه مواجه شده است.

خودروسازان در رسانه‌ رسمی خود درباره مصدومیت حقدوست نوشته‌اند: «باشگاه پیکان برای این ستاره تاثیرگذار آرزوی بهبودی و بازگشت هرچه زودتر او به میادین فوتبال را دارد.»