مهدی عبدی برای هفتمین بار با پیراهن پرسپولیس دبل کرد

مهدی عبدی برای هفتمین بار با پیراهن پرسپولیس موفق شد در یک بازی دو گل به ثمر برساند.

به گزارش طرفداری، مهدی عبدی با دبل مقابل مس رفسنجان، تعداد گل های زده خود مقابل این تیم با پیراهن پرسپولیس را به عدد سه رساند. او پیش تر در رفسنجان نیز برای سرخ ها گلزنی کرده بود تا حالا در ورزشگاه آزادی طعم گلزنی به این تیم را چشیده باشد.

او گل اول خود را در همان دقیقه 23 و روی اشتباه مهدی ترکمان و پاس گل زیبای مهدی ترابی به ثمر رساند و سپس در دقیقه 75 بازی توانست روی حرکت و پاس زیبای علی شجاعی برای سرخ ها گلزنی کند تا هفتمین دبل خود را به ثبت رسانده باشد.

عبدی با این دبل به 7 گل زده در لیگ 21 رسید و در تعقیب دیگر گلزنان لیگ است. بد نیست بدانیم که مهدی عبدی در حالی بعد از منشا 11 گله و یامگا 8 گله در رده سوم بهترین گلزنان این فصل لیگ برتر قرار دارد که بر خلاف این دو بازیکن خارجی، هیچکدام از گل‌هایش از روی نقطه پنالتی نبوده و تمامی گل‌های عبدی در جریان بازی به ثمر رسیده است. شاید اگر او به جای مهدی ترابی پنالتی زن اول پرسپولیس بود می توانست تعداد گلهایش را تا همین جای کار افزایش دهد. هرچند در لیگ 21 پرسپولیس چندان تیم پنالتی گیری نبوده است.

از این رو بدون توجه به ضربات پنالتی عبدی آقای گل فعلی لیگ برتر است. او در این فصل هر 112 دقیقه یک گل را به نام خودش ثبت کرده و بهترین گلزن سرخ ها است. تمام این عنوان ها در حالی به عبدی تعلق پیدا کرده که یحیی گل محمدی همچنان روی مهدی عبدی به عنوان مهاجم ثابت نظر مساعدی ندارد و این موضوع به وضوح در مشخص است.

بی شک اگر مهدی عبدی در هر تیمی بود به مهاجم فیکس و تعویض ناپدیر آن تیم تبدیل می شد اما عبدی تا زمانی که آل کثیر مصدوم نبود، مهاجم شماره دو سرخ ها بود و پس از مصدومیت آل کثیر نیز چند بازی به میدان رفت تا این که حامد پاکدل به او ترجیح داده شد و حالا هم عبدی یک مهاجم ازبک را نیز کنار خود می بیند و تمام اینها نشان می دهد که او برای جلب نظر یحیی کار سختی پیش رو دارد و با این آمار خوب باید همچنان خود را به یحیی ثابت کند.