سرمربی آلمانی چلسی دوست ندارد تمرکز تیمش در مقطعی حساس از فصل، دچار آسیب شود. 

توماس توخل با وجود دیدن نمایشی نه چندان متقاعد کننده از تیمش، نحوه عملکرد تیمش مقابل لوتون تاون را پسندیده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، چلسی در مصاف با حریف خود ۲ بار عقب افتاد ولی در نهایت ۳-۲ برنده شد تا جواز حضور در مرحله بعدی جام حذفی انگلستان را کسب کند. توخل در مصاحبه پس از بازی گفت:

نحوه بازی‌مان را دوست داشتم. ما ناامید نشدیم و صبور بودیم. در عین حال آن بی رحمی را برای پیدا کردن شکاف‌ها و در فرصت‌های تعیین کننده به همراه داشتیم. ما لایق برنده شدن بودیم. عملکرد تیمی خوبی بود و من آن را پسندیدم. 

توخل در خصوص آمادگی رومن آبراموویچ برای فروختن باشگاه چلسی اضافه کرد: 

من کمی زودتر از شما این خبر را شنیدم ولی با این حال چیزی به شروع بازی نمانده بود. ما در طول روز شایعات را در تلویزیون شنیدیم و دیدیم. در جلسه تیمی و هنگام صرف وعده غذایی، همه در این خصوص صحبت می‌کردند چون خبر بزرگی است. اجازه بدهید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. به نظرم هر تصمیمی که او بگیرد، درست است. انتخاب با خودش است چون این باشگاه‌ اوست و من حق اظهار نظر در این رابطه را ندارم. در کوتاه مدت، امیدواریم که تاثیری روی تیم و کارکنانش نداشته باشد. اما خب این خبر رسانه‌ای شده است و می‌دانم که گزارش‌های زیادی از این واقعه شکل خواهد گرفت. ما تلاش می‌کنیم بدون توجه به این سر و صداها روی کار خودمان تمرکز کنیم که البته آسان هم نیست ولی امروز نشان دادیم که می‌توانیم این کار را انجام بدهیم.