به گزارش “ورزش سه” دو روز قبل اولین جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با مسئولین کمیته ملی المپیک و حبیب کاشانی درباره تیم امید برگزار شد.

مهدی تاج در خصوص فعالیت کاشانی در تیم امید گفت: کاشانی سابقه تیمداری دارد. بعضی دوستان گفتند یک عنصر سیاسی است. این مدنظر فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک نبوده است. او هم در باشگاه پرسپولیس خدمات خوبی داشته و کارهای زیادی انجام داده، هم سابقه تیم امید دارد. خیلی از این بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند، بازیکنان تیم امید چندسال پیش او هستند.

وی در ادامه گفت: از کاشانی دعوت و خواهش کردیم که تشریف بیاورد. او هم پذیرفته است. به سمتی می‌رویم که ساختار تیم امید را درست کنیم. چند ماه دیگر بازی‌های امید ما است. نمی‌گویم وقت زیاد داریم اما خیلی هم عجله نداریم. الان کاشانی انتخاب شده و به تدریج همه ارکان تیم امید مشخص می‌شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه محرم نویدکیا و رضا عنایتی گزینه‌های سرمربیگری تیم امید هستند، گفت: الان هیچ سرمربی را در نظر نگرفته‌ایم. فقط فعلا ساختار اداری در حال شکل گرفتن است. تنها فردی که می‌توانم اسم ببرم حبیب کاشانی است که به عنوان مدیر تیم ملی امید انتخاب شده و ان‌شاالله امروز و فردا حکم او را می‌زنم.