به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در نامه ای به سازمان لیگ فوتبال در این زمینه نوشت: با توجه به نظر مساعد وزارت محترم کشور مبنی بر زمینه سازی مناسب برای ورود تماشاگران به ورزشگاهها در هفته های آتی، خواهشمند است به کلیه باشگاههای لیگ برتر اعلام کنید که با هماهنگی با مبادی محترم ذیربط اقدامات لازم در این باره به عمل آید. لازم است هر چه سریعتر نتیجه برنامه ریزی های آتی در این باره را به اطلاع اینجانب برسانید.

ویدئو: 270365

با این حساب به زودی شاهد بازگشت تماشاگران به استادیوم‌ها برای تماشای بازی‌های فوتبال خواهیم بود و بعد از چندین ماه غیبت تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر، بار دیگر این رقابت‌ها در حضور هوادران در ورزشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

موضوعی که می‌تواند به پویایی بیشتر لیگ و جذابیت‌های آن اضافه کند. در روزهایی که پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر است و سپاهان و تراکتور نمایشی توام با رضایت هوادارانشان ارائه می‌کنند و استقلال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی همچنان در کورس قرار دارد و ملوان و نساجی قادر به میزبانی از هواداران خود در ورزشگاه‌هایشان هستند، بدون شک این مهم به برگزاری هرچه بهتر مسابقات لیگ منجر خواهد شد.