به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سومین بازی لالیگای خود بدون حضور روبرت لواندوفسکی محروم را نیز با برد پشت سر گذاشت. بارسا توانست اتلتیکو مادرید، ختافه و خیرونا را بدون لوا با یک گل شکست دهد و در این راه گل‌های سه‌امتیازی پدری نیز بسیار تاثیرگذار بودند. پدری در بازی قبلی برابر ختافه هم تک‌گل بارسا را زده بود.

1796046

او در مورد پیروزی برابر خیرونا گفت: «می‌دانم که توانایی گلزنی دارم و به این طریق هم می‌توانم به تیم کمک کنم. در این بازی و بازی قبلی در لالیگا خوش‌شانس هم بودم و هر بار مقابل دروازه توپ به پایم خورد، تبدیل به گل شد. با این حال، از خودم راضی نیستم و معتقدم می‌توانم بیشتر به تیم در امر گلزنی کمک کنم. ما نمی‌توانیم کار حریف را تمام کنیم و این شاید در بازی‌های بعدی به ضررمان شود. هر بازیکنی از گلزنی خوشش می‌آید و من هم استثنا نیستم.»

1796050

ژول کُنده نیز گفت: «بازی در چنین زمین‌های کوچکی دشوار است و معتقدم می‌توانستیم بسیار بهتر بازی کنیم. در هر صورت، در چنین بازی‌هایی، سه امتیاز مهمتر از هر چیزی است. خوشحالم دروازه بسته ماند و این نشان می‌دهد تیم در کارهای دفاعی عالی است و عملکرد خوب تراشتگن در درون دروازه نیز انکارنشدنی است. پدری هم این روزها لواندوفسکی شده (می‌خندد) و برایش خوشحالم.»